مدیریت سفارشات در فروشگاه ووکامرس (بخش سوم)

مدیریت سفارشات در فروشگاه ووکامرس (بخش سوم)Reviewed by محمد حسین فرزین آرین on May 20Rating: 4.0

سفارشات در فروشگاه ووکامرس هنگامی که یک مشتری فرآیند خرید را به اتمام میرساند ساخته میشوند و فقط برای مدیریت و همچنین ادمین فروشگاه قابل دیدن هستند.هر سفارشی یک شماره سفارش منحصر به فرد دارد.

سفارش همچنین یک وضعیت نیز دارد که به شما اجازه میدهد بدانید که از هنگام ثبت آن تا اتمام آن در چه وضعیتی قرار دارد.در زیر ما به بررسی ادامه این وضعیت ها میپردازیم:

مجموع سفارشات
پنل مجموع سفارشات مالیات ها و همچنین مجموع مبلغ را ذخیره میکند.شما میتوانید خود این مقادیر را وارد نمائید و یا با استفاده از گزینه “محاسبه مجموع” آن ها را محاسبه نمائید.موارد زیر این مجموع هزینه را تشکلی میدهند:

  • تخفیف سبد – تخفیف قبل از مالیات : میتواند به صورت خودکار محاسبه شود
  • تخفیف سفارش – تخفیف پس از مالیات : باید به صورت دستی وارد شود
  • هزینه حمل و نقل : هزینه به استثنای مالیات
  • روش های حمل و نقل : نام روش
  • مالیات سبد – مالیات بر کل سبد مالیاتی
  • مالیات حمل و نقل – مالیات تمام فرآیند حمل و نقل
  • مجموع سفارشات
  • روش پرداخت : نام روش پرداخت

حال در اینجا دو گزینه داریم:

۱٫ محاسبه مالیات
۲٫ محاسبه مجموع
برای محاسبه مالیات از قیمت محصول استفاده میکند و مالیات را با توجه به آدرس حمل و نقلی که کاربر وارد کرده است محاسبه میکند و در صورتی که مشتری آدرسی وارد نکرده بود به صورت پیشفرض از روی محل فروشگاه محاسبه میشود

اضافه کردن سفارش

فرآیند اضافه کردن یک سفارش به صورت دستی به این ترتیب است که شما روی گزینه افزودن سفارش در قسمت سفارشات فروشگاه کلیک کرده و سفارش جدید ایجاد میشود و شما جزئیات سفارش را در این فرم تکمیل کرده و سپس وضعیت این سفارش را مشخص میکنید و ذخیره مینمائید

یادداشت های سفارشات
قسمت یادداشت ها برای نوشتن یاد داشتی از سوی شما برای یادآوری بعضی از موارد مانند نتایج پرداخت و یا ارزش سهام و … است.

به پایان بخش آخر از مدیریت سفارشات در فروشگاه ووکامرس رسیده ایم
با آرزوی بهترین ها برای شما


قالب وردپرس|پوسته وردپرس|افزونه وردپرس|وردپرس فارسی

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید